Do meczu z kibicami zostało
Kup bilet
21 cze

Trefl Royal Seafood Gdańsk – pod taką nazwą „gdańskie lwy” wystąpią w PreZero Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki

W pierwszy weekend sierpnia zespoły PlusLigi ponownie spotkają się na piasku. W tym roku PreZero Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki odbędzie się w Krakowie, a gdańszczanie wystąpią w tych rozgrywkach pod wyjątkową nazwą – Trefl Royal Seafood Gdańsk. To zmiana na jeden weekend, ale marka Royal Seafood już od lat związana jest z „gdańskimi lwami”.

Ubiegłoroczny cykl letniego PreZero Grand Prix był pierwszą imprezą siatkówki plażowej organizowaną przez Polską Ligę Siatkówki. W te wakacje odbędzie się druga edycja turnieju, w lekko zmienionej formie. Drużyny mierzyć się będą tylko w jeden weekend, a wszystkie zespoły męskie spotkają się w Krakowie. Do rywalizacji przystąpi 14 drużyn z PlusLigi i dwie z TAURON 1. Ligi, więc kibiców czekają cztery intensywne dni starć na piasku. Trefl Royal Seafood Gdańsk pierwszy mecz rozegra w czwartek 5 sierpnia przeciwko drużynie VERVY Warszawa ORLEN Paliwa. Dla siatkarzy z Gdańska będzie to debiut w rozgrywkach plażowych Polskiej Ligi Siatkówki, ponieważ z poprzedniej edycji wyeliminowały ich zakażenia wirusem SARS-CoV-2.

Nowa nazwa „gdańskich lwów” obowiązująca podczas letnich rozgrywek to efekt wsparcia od marki Royal Seafood na rozgrywki plażowe, a także wieloletniej współpracy podmiotów. Producent i importer ryb oraz owoców morza już od czterech lat wpiera gdańskich siatkarzy. W trakcie trwania rozgrywek PlusLigi logo Royal Seafood można dostrzec zarówno na koszulkach meczowych i nośnikach reklamowych w hali, jak i m.in. na strojach młodych zawodników, którzy pomagają przy obsłudze meczów. Royal Seafood często wspiera także wydarzenia organizowane przez klub – w poprzednich sezonach zawodnicy razem ze Sponsorem przyrządzali np. świąteczne potrawy dla kibiców, czy przygotowywali kolację w ramach licytacji dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kibice także świetnie znają logo marki – rybkę w królewskiej koronie – bowiem już od dwóch sezonów Royal Seafood funduje klaskacze, dzięki którym fani Trefla mogą głośno zagrzewać drużynę do boju.

Royal Seafood gra z nami już od czterech sezonów i co roku powiększamy tę współpracę o nowe obszary. Bardzo dziękuję właścicielowi firmy – Panu Sławomirowi Piernickiemu – za okazane nam zaufanie i kolejne wspólne projekty. Już w ubiegłym roku w rozgrywkach PreZero Grand Prix mieliśmy wystąpić w strojach meczowych ze specjalnym nadrukiem krewetek i ryb, czyli głównych produktów kojarzących się z marką Royal Seafood, a teraz idziemy o krok dalej. Bardzo dziękujemy za wsparcie klubu i już nie możemy się doczekać plażowego debiutu pod wyjątkową nazwą Trefl Royal Seafood Gdańsk – mówi Dariusz Gadomski, Prezes Trefla Gdańsk.

Tegoroczna edycja PreZero Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki trwać będzie tylko przez jeden weekend, a w turnieju wystartuje 14 drużyn PlusLigi i dwie TAURON 1. Ligi. Mecze odbywać się będą do dwóch wygranych setów, a rozgrywki zorganizowane zostaną w systemie brazylijskim. Polega on na tym, że dana drużyna odpada dopiero po przegraniu dwóch meczów, co oznacza, że zespół z jedną przegraną może zajść w turnieju bardzo daleko.

Sama idea stworzenia PreZero Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki zrodziła się tuż po przedwczesnym zakończeniu sezonu 2019/2020, co spowodowane było pandemią koronawirusa. Letnia rywalizacja miała za zadanie wynagrodzić kibicom i sponsorom nieplanowane przerwanie rozgrywek i brak możliwości uczestnictwa w ostatnich meczach sezonu. Zeszłoroczna edycja PreZero Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki przyciągnęła wielu fanów, dlatego też zdecydowano o ponownej organizacji turnieju. Wszystkie mecze, podobnie jak rok temu, transmitowane będą w sportowych kanałach telewizji Polsat, a w Krakowie zorganizowana zostanie specjalna strefa kibica.

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni