Do rozpoczęcia sezonu 2024/2025 zostało
Kup bilet
12 gru

Anielski mecz Trefla Gdańsk

12 500 Aniołów

Sportowy charakter w anielskim wydaniu? – Ci, którzy ze mną pracują raczej nie dorobiliby mi skrzydeł – żartował podczas sesji zdjęciowej trener Andrea Anastasi. Kalendarz, do którego pozowali sportowcy Trefla Gdańsk i Trefla Sopot nawiązuje do akcji Hospicjum Pomorze Dzieciom „12 500 Aniołów” – tylu życzliwych osób potrzeba bowiem, by zgromadzić środki na opiekę dla maluchów, których czas dobiega końca, a także na wsparcie dla ich rodzin. Dlaczego 12 500? Jedna godzina kompleksowej opieki medycznej to 8 zł. Hospicjum szuka 12 500 osób, które taką jedną godzinę miesięcznie darowałyby podopiecznym – nierzadko jest to najważniejsza godzina na świecie.

By wesprzeć Hospicjum w otaczaniu potrzebujących pomocnymi skrzydłami, trener Andrea Anastasi, kapitan Trefla Gdańsk Wojciech Grzyb, dwukrotny mistrz świata Piotr Nowakowski, rozgrywający Michał Kozłowski oraz młodzi reprezentanci Polski – Maciej Muzaj i Marcin Janusz – a także koszykarze Trefla Sopot – Paweł Leończyk, Grzegorz Kulka, Milan Milovanović, Vernon Taylor i Łukasz Kolenda – wzięli udział w specjalnej sesji zdjęciowej, do której pozowali z wyjątkowym, anielskim atrybutem. Podczas najbliższych domowych meczów Trefla Gdańsk – w niedzielę 16 grudnia o godz. 14:45 oraz w środę 19 grudnia o godz. 18:00 – wolontariusze będą dystrybuować w ERGO ARENIE kalendarze, a wszystkie zebrane środki wspomogą Hospicjum.

Anielska oprawa meczu

Kalendarze nie będą jedynym anielskim elementem niedzielnego meczu z Cerradem Czarnymi Radom. Zawodnicy na parkiet wyjdą w asyście małych kibiców – aniołków, w przerwie meczu wystąpią małe cheerleaderki – również w anielskich strojach – a każdy z kibiców będzie mógł zostać Aniołem nie tylko poprzez wsparcie Hospicjum, ale także przez udział w specjalnej zabawie, która po pierwszym secie spotkania pojawi się na ekranach nad boiskiem. Zamiast „kiss cama” w ERGO ARENIE zagości „anioł cam”, a kibice dostaną skrzydeł nie tylko przez sportowe emocje. W klubowych social mediach wybrany zostanie natomiast Anioł Trefla Gdańsk – głosować można na trenera Anastasiego, Wojciecha Grzyba, Piotra Nowakowskiego lub Michała Kozłowskiego.

Grudzień, czyli miesiąc wielkich serc

Charytatywne kalendarze to tylko jedna z charytatywnych inicjatyw Trefla Gdańsk przed Świętami Bożego Narodzenia. Cała drużyna razem z koszykarzami Trefla Sopot, osobami pracującymi w klubach i Stowarzyszeniu Trefl Pomorze oraz wraz z Ośrodkiem Szkolenia Kierowców Vektra przygotowała Szlachetną Paczkę, która w miniony weekend trafiła do jednej z gdyńskich Rodzin. Siatkarze malowali także bombki dla Fundacji Hospicyjnej oraz Pomorskiego Hospicjum dla Dzieci. Gościnnie do tej akcji zaproszony został także najlepszy zawodnik świata – Bartosz Kurek. Licytacje bombek trwają na charytatywni.allegro.pl – https://charytatywni.allegro.pl/listing?charityOrganizationPurposeId=5596/.

Bilety

Bilety na niedzielny mecz są dostępne na stronie www.gdanskielwy.pl. Ich ceny pozostają bez zmian i rozpoczynają się już od 10 zł w przypadku wejściówek ulgowych oraz 15 zł za bilety normalne w strefie zielonej, kończąc na odpowiednio 20 i 30 zł w gwarantującej najlepszy widok na boisko strefie czerwonej.

Zniżki przysługują uczniom i studentom do 26. roku życia oraz seniorom, którzy ukończyli 60. rok życia. Specjalna oferta przygotowana została dla rodzin – kibicując w wyznaczonym sektorze, za bilet dla dziecka do 13. roku życia zapłacimy jedynie 2 zł! Z takiej samej stawki mogą skorzystać grupy szkolne. Zainteresowanych nauczycieli prosimy o kontakt z Kamilem Leśniewskim pod adresem k.lesniewski@sport.trefl.com.

Wejściówki można kupować za pośrednictwem strony www.gdanskielwy.pl, a także w punktach partnerskich – kasie ERGO ARENY, Sklepie Koszykarza w GCH Manhattan, Hotelu Haffner, siedzibie Stowarzyszenia Turystycznego Sopot oraz Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART, a także salonikach prasowych sieci Kolporter. 

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni