Do rozpoczęcia sezonu 2024/2025 zostało
Kup bilet
18 kw.

Trefl Gdańsk rozbudza w gdynianach siatkarskich kibiców!

Mecze ćwierćfinałowe to jedyne domowe zmagania w tym sezonie, które Trefl Gdańsk rozegra poza ERGO ARENĄ. W obiekcie na granicy Gdańska i Sopotu w tym czasie wystawiane są bowiem spektakle Cirque du Soleil, na które hala była zarezerwowana już od blisko roku, czyli zanim skończył się jeszcze poprzedni sezon PlusLigi. Drużyna Andrei Anastasiego po raz czwarty w historii podejmie więc rywala w Gdynia Arenie. Wcześniej miało to miejsce w sezonie 2014/2015 (zwycięskie starcie z Asseco Resovią) oraz dwukrotnie w rozgrywkach 2015/2016. W Lidze Mistrzów gdańszczanie w fenomenalnym stylu pokonali w Gdyni zespół DHL Modena, a w krajowych rozgrywkach musieli tam uznać wyższość… swojego najbliższego rywala, Jastrzębskiego Węgla.

Hala w Gdyni może pomieścić około 4 000 osób i na taką frekwencję liczą organizatorzy spotkania. By zachęcić gdynian do kibicowania przedstawiciele klubu w czwartek i piątek będą czekać w Gdyni Głównej na przechodniów z rozbudzającą do kibicowania kawą. – Jak wynika z badań, które przeprowadziliśmy na początku tego sezonu, blisko 53% naszych kibiców mieszka w Gdańsku, a w Gdyni aż o… 45 p.p. miej – dokładnie 8,23%. Przed tą najważniejszą walką sezonu w fazie play-off chcemy zachęcić gdynian do wspierania „gdańskich lwów” i skorzystania z okazji zobaczenia w Gdynia Arenie siatkówki na najwyższym poziomie – mówi Justyna Gdowska, rzecznik prasowy Trefla Gdańsk. – W czwartek od godz. 7:30 do 9:30, a w piątek od 8 do 10 – razem z naszym partnerem, producentem włoskiej kawy Don Caruso – będziemy czekać w Gdyni Głównej na pasażerów SKM oraz przechodniów z budzącą do kibicowania kawą. O doskonały smak napoju zadba barista Don Caruso, a hostessy w siatkarskich strojach będą zachęcać do gorącego wspierania „gdańskich lwów” w najbliższy weekend – dodaje Justyna Gdowska.

Siatkarskie elementy można też oczywiście dostrzec przed najważniejszą fazą sezonu w Gdańsku. Przed Galerią Bałtycką oraz Centrum Handlowym Madison, dzięki uprzejmości Miasta Gdańsk, stanęły trzy standy lwów, których grzywy są dokładnie takie, jak na koszulkach meczowych Trefla Gdańsk. Gdańszczanie zachęcają w ten sposób mieszkańców do przeżywania na żywo play-offowych emocji i niesienia drużyny do zwycięstw gorącym dopingiem. Po jednym lub ewentualnych dwóch starciach w Gdyni zespół Andrei Anastasiego na dalsze zmagania fazy play-off powróci do ERGO ARENY.

Zachęcamy wszystkich także do robienia sobie zdjęć zarówno ze standami lwów, jak i kawą, która rozdawana będzie w specjalnych kubkach z informacją o meczu. Wrzucając je na Instagrama – zmieniając wcześniej ustawienia postów na publiczne i dodając hashtag #gdańskielwy – można otrzymać bilety na sobotnie starcie. Po szczegóły zapraszamy na nasze profile w mediach społecznościowych – dodaje Justyna Gdowska.  

Regulamin konkursu “Rozbudzamy do kibicowania”

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni