Do meczu z kibicami zostało
Kup bilet
21 maj

Royal Seafood dba o kibiców Trefla Gdańsk – wyjątkowe maseczki dla lwich fanów

Importer ryb oraz owoców morza – firma Royal Seafood, która już od trzech sezonów wspiera drużynę Trefla Gdańsk – przygotował wraz z Partnerem Technicznym klubu – marką COLO – wyjątkowy prezent dla lwich kibiców. Każdy z fanów, który zamówi klubowe koszulki, szaliki, czy inne dowolne gadżety w sklepie internetowym, otrzyma wraz z nimi maseczkę ochronną w siatkarsko-krewetkowy wzór oraz z klubowym herbem i logo Royal Seafood. Maseczki wykonane zostały przez markę COLO z oddychającej włókniny, która pełni także rolę filtra oraz poliestru. Idealnie nadają się zarówno do noszenia na co dzień, jak i podczas uprawiania aktywności fizycznych.

Firma Royal Seafood już od sezonu 2017/2018 wspiera „gdańskie lwy” i od samego początku współpracy oprócz wsparcia finansowego angażuje się także w różnorodne inicjatywy dla zawodników i kibiców. Gdańszczanie niejednokrotnie przyrządzali już w gościnnych progach Hotelu Haffner m.in. krewetki, żabie udka, czy kalmary od Royal Seafood, zapraszając następnie swoich fanów do stołów, a także mogli liczyć na pyszne, zdrowe przekąski podczas drużynowych spotkań. Kibice świetnie znają logo Royal Seafood z rybką w królewskiej koronie z klaskaczy, które podgrzewają atmosferę w ERGO ARENIE. Firma specjalizuje się w imporcie i dystrybucji owoców morza i ryb pozyskiwanych praktycznie z każdego regionu świata, a do flagowych produktów Royal Seafood należą m.in. krewetki w różnorakiej postaci, czy bardzo lubiane w Polsce małże. Produkty marki dostarczane są do setek restauracji na wybrzeżu oraz oczywiście hurtowni, z których następnie trafiają do mniejszych sklepów, a ostatecznie do tysięcy polskich domów.

Bardzo się cieszę, że możemy się angażować we wspieranie siatkarzy Trefla Gdańsk, a także towarzyszyć kibicom w sportowych emocjach, będąc obecnymi na klaskaczach zarówno podczas meczów „gdańskich lwów”, jak i koszykarzy Trefla Sopot. Pomysł na stworzenie maseczek z wzorem łączącym naszą działalność oraz najpiękniejszą dyscyplinę sportu, jaką jest siatkówka, powstał już kilka tygodni temu, jednak najpierw szukaliśmy jak najlepszych materiałów, które sprawdzą się także podczas uprawiania sportu. Wykonaniem zajęła się więc kędzierzyńska marka COLO, która już od lat dostarcza kolekcję ubrań dla Trefla Gdańsk. Serdecznie zachęcam kibiców do zakupów w sklepie internetowym „gdańskich lwów”, gdzie do każdego zamówienia przekazujemy maseczki – mówi Sławomir Piernicki, Prezes Zarządu Royal Seafood.

Każdy z kibiców, który wybierze na https://sklep.sport.trefl.com/ jeden z produktów – w ofercie są m.in. repliki koszulek meczowych, szaliki, worki sportowe, T-shirty, silikonowe opaski, uchwyty do telefonów, przypinki, odblaski, czy kubki, otrzyma do zamówienia maseczkę. Maseczki zostały przygotowane w pięciu wzorach, a także w trzech uniwersalnych rozmiarach – dziecięcym, damskim oraz męskim. Będą one dokładane do wszystkich produktów, niezależnie od wartości zamówienia, wyłączając z akcji unikaty z kolekcji #wejdźdogry – z uwagi na charakter tych nietypowych ‘produktów’, jak np. udział w treningu z Michałem Winiarskim. Serdecznie zapraszamy na https://sklep.sport.trefl.com/.

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni