Do meczu z kibicami zostało
Kup bilet
01 mar

Akcja „Dorzuć misie” na meczu “gdańskich lwów”! Pluszaki wylądują na parkiecie ERGO ARENY

W sobotę, 9 lutego do gdańskiej ERGO ARENY zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (Sport Twoją Szansą) należącą do największego polskiego bukmachera – firmy STS. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które w trakcie wręczania przez komisarza meczu statuetki dla najlepszego zawodnika wylądują na parkiecie hali. Fundacja STS na wybrany cel przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł. Jest to pierwsza odsłona akcji “Dorzuć Misie”, w której udział bierze klub niezwiązany umową sponsoringową z STS.

Domowe spotkanie Trefla Gdańsk z gośćmi z Jastrzębia będzie dla wszystkich kibiców wyjątkowe. Przynosząc na mecz pluszaka będą oni mogli wesprzeć Olafa Krasnowskiego, chłopczyka chorego na Dystrofię mięśniową Duchenne’a. Tuż po ostatnim gwizdku, w trakcie wręczania przez komisarza spotkania statuetki MVP dla najlepszego zawodnika, odbędzie się kolejna odsłona akcji “Dorzuć misie” organizowanej przez Fundację STS. – Serdecznie zapraszamy wszystkich naszych kibiców, którzy wybierają się na mecz z Jastrzębskim Węglem, by zabrali ze sobą pluszowe maskotki. Niech zasypią one nasz parkiet na znak spikera, zaraz po zakończeniu spotkania – mówi Karolina Zebała, rzeczniczka Trefla Gdańsk.

Fundacja STS przekaże 10 000 zł na wsparcie Olafa Krasnowskiego oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na parkiecie. Z kolei rzucone pluszaki trafią do dzieciaków z różnych instytucji z Gdańska i okolic, z którym współpracuje klub.

Jako zaangażowany sponsor polskiego sportu, dzięki takim właśnie akcjom, po raz kolejny możemy pomagać. Cel jest szczytny – pomagamy małemu wojownikowi, który walczy o zdrowie. Będąc jedną z najbardziej aktywnych i zaangażowanych firm na rynku sponsoringu sportowego w Polsce, chętnie tworzymy inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie dla klubów i ich fanów, a które równocześnie angażują ich i dają realną szansę uczestnictwa w naszych projektach. Liczymy na to, że kibice z Gdańska nie zawiodą i przyniosą na sobotni mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi do wybranego beneficjenta – komentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.

– Bardzo się cieszymy, że razem z STS-em oraz Fundacją STS zorganizujemy akcję „Dorzuć Misie”, dzięki której wesprzemy zbiórkę małego gdańszczanina – Olafa Krasnowskiego. Stale podkreślamy, jak ważna jest dla nas społeczność, a w tym przypadku po raz kolejny udowodnimy, że nasza „lwia rodzina” potrafi dokonać niemożliwego – mówi Karolina Zębała. – Zachęcam wszystkich kibiców z Gdańska i okolic do uczestnictwa w naszym sobotnim meczu z Jastrzębskim Węglem oraz przyniesienia pluszaków. Razem pomóżmy małemu Olafowi w walce z chorobą – dodaje Karolina Zębała.

Zeszłoroczna część akcji „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Tylko w tym roku, akcja odbyła się już na meczu hokeja na lodzie w Katowicach (GKS Katowice) oraz na meczu siatkówki w Kędzierzynie-Koźlu (ZAKSA). W trakcie wszystkich odsłon akcji kibice rzucili 127 220 maskotek. Stanowiło to równowartość 639 278 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów. Co więcej, Trefl Gdańsk jako pierwszy klub niezwiązany umową sponsoringową z STS został włączony do akcji. – Mimo że nie łączy nas stała umowa sponsorska, to z Treflem z powodzeniem współpracujemy od dłuższego czasu. Okazała frekwencja na meczach, duża oglądalność w telewizji oraz wysoki poziom sportowy drużyny sprawiają, że Trefl i ERGO ARENA są idealnymi partnerami do zrealizowania ósmego już wydarzenia w ramach akcji “Dorzuć Misie”, a drugiego na siatkarskim parkiecie – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.

– W imieniu Klubu oraz wszystkich zaangażowanych w sprawę Olafka z całego serca dziękuję przedstawicielom STS-u oraz ich fundacji za chęć pomocy, zainteresowanie i wsparcie. Nasza współpraca zawsze przebiegała na najwyższym poziomie i bardzo się cieszę, że tym razem możemy wesprzeć lokalną inicjatywę. Ta akcja przenosi naszą współpracę na wyższy poziom. Razem robimy coś więcej niż tylko sport – tworzymy historię solidarności i dobra – zakończyła Karolina Zębała.

Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są po ogłoszeniu MVP spotkania. Co więcej, w przypadku meczu gdańskich lwów każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z Jastrzębskim Węglem i przyniesienia maskotek, które w trakcie wręczania przez komisarza meczu statuetki dla najlepszego zawodnika wylądują na parkiecie hali.

Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania.

Więcej informacji ze strony STS udziela:

Paulina Laby

PR&Sponsorship Specialist

e-mail: pr@sts.pl

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni