Klub Trefl Gdańsk SA prowadzi rekrutację na stanowisko specjalisty ds. marketingu i organizacji eventów. Do zadań nowozatrudnionej osoby będzie należała przede wszystkim kompleksowa organizacja dni meczowych „gdańskich lwów”.
Miejsce pracy: ERGO ARENA
Tryb pracy: pełen etat
Zakres obowiązków:
– organizacja dni meczowych drużyny Trefl Gdańsk (kontakt z kierownikami produkcji TV, Partnerami, spikerem, obsługą hali; przygotowywanie atrakcji i konkursów; dbanie o ekspozycję Sponsorów; tworzenie scenariusza oraz informatora meczowego; współpraca z wolontariuszami pomagającymi w przygotowaniu hali do meczów);
– kreowanie i realizacja okolicznościowych eventów drużyny Trefl Gdańsk (kontakt z Partnerami, zewnętrznymi firmami; rozstawienie brandingu);
– koordynowanie eventów z udziałem zawodników Trefla Gdańsk;
– prowadzenie projektu „Siatkarz z klasą” – poszerzanie grupy kibiców wśród uczniów szkół;
– kontrola umów ze Sponsorami – realizacja świadczeń związanych z meczami (reklamy, stoiska, dodatkowe aktywności);
– przygotowywanie raportów sponsorskich;
– pomoc w kreowaniu i realizacji dodatkowych działań około-meczowych;
– współorganizacja sesji zdjęciowej drużyny;
– aktywne uczestnictwo w pracach działu marketingu i komunikacji w zakresie opracowania sezonowej strategii marketingowej, planowania działań promocyjnych, atrakcji meczowych i media planu;
– prowadzenie sklepu internetowego Trefla Gdańsk (https://sklep.treflgdansk.pl/).
Wymagania:
– wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, event management;
– wysoki poziom zdolności organizacyjnych, samodzielność i wielozadaniowość;
– dbałość o szczegóły, skrupulatność;
– pracowitość i poczucie odpowiedzialności;
– umiejętność analitycznego podejścia do złożonych sytuacji oraz rozwiązywania problemów;
– wysoka kultura osobista oraz dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
– otwarty umysł, głowa pełna pomysłów i duże pokłady entuzjazmu;
– prawo jazdy kat. B.
Doświadczenie w organizacji eventów lub praca w sporcie oraz znajomość dyscypliny będą dodatkowymi atutami.
Co oferujemy?
– pracę w czołowym klubie PlusLigi;
– umowę o pracę lub B2B;
– udział w tworzeniu rozbudowanej strategii marketingowej klubu sportowego;
– możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwoju zawodowego;
– niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon, samochód do dyspozycji w trakcie projektów;
– doskonałą atmosferę pracy;
– widok na morze 😉
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV do 21 lipca 2019 r. na adres j.gdowska@treflgdansk.pl.
CV powinno zawierać klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trefl Gdańsk SA w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.