Małgorzata Ciszewska żegna się z Treflem

Małgorzata Ciszewska swoją przygodę z klubami sportowymi zaczynała w 2008 roku od stażu w siatkarskim Treflu Gdańsk, gdzie następnie w 2011 roku objęła stanowisko kierownika marketingu. Jednocześnie została wówczas także koordynatorem marketingu sportowego w Treflu SA. Podczas swojej wieloletniej pracy stworzyła m.in. dwa projekty nominowane do Nagród Biznesu Sportowego – autorski program społeczny „Siatkarz z klasą”, a także akcję crowdfundingową „doLEWamy do pełna”. Przeprowadziła wiele niestandardowych kampanii promocyjnych, a mecze, za których organizację odpowiadała, w sezonie 2014/2015 zostały uznane przez PlusLigę najlepszymi widowiskami rozgrywek. W 2016 roku stanęła na czele spółki Game Time, która powstała, by skoordynować aktywności marketingowe, komunikacyjne oraz sprzedażowe, a także zoptymalizować działania organizacyjne w obrębie trzech klubów – Trefla Gdańsk, Trefla Sopot oraz ówczesnego Atomu Trefla Sopot. Małgorzata Ciszewska stanęła wtedy przed kolejnymi wyzwaniami – stworzeniem nowego zespołu, pracującego dla trzech klubów i klientów zewnętrznych oraz samodzielnego zarządzania spółką.

Bardzo dziękujemy Gosi za jej wkład w rozwój klubów i zaangażowanie w codzienną pracę. Gosia wprowadziła u nas nowe standardy i sprawiła, że inni chcą nas podpatrywać i czerpać od nas wzorce. Jestem dumny, że dzięki pracy Gosi Trefl Gdańsk jest uznawany za jeden z klubów PlusLigi o najbardziej rozwiniętym marketingu. Przez ostatnie dwa lata kierowania spółką Game Time pokazała z kolei, że jest nie tylko świetnym marketingowcem, ale też ma umiejętności zarządcze i radzi sobie z każdym wyzwaniem. Życzę Gosi kolejnych sukcesów i satysfakcji z nowych wyzwań oraz trzymam kciuki za rozwój jej kariery – powiedział Kazimierz Wierzbicki, założyciel firmy Trefl SA oraz klubów Trefl Gdańsk i Trefl Sopot.

Małgorzata Ciszewska ma na swoim koncie wiele projektów docenianych zarówno przez środowisko marketingowe, media oraz kibiców, jak i publikacje naukowe z obszaru marketingu sportowego. Do ostatnich należy artykuł o crowdfundingu w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna”, przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk w książce pod redakcją Piotra Godlewskiego i Piotra Mateckiego „Marketing i sponsoring w biznesie sportowym”.

Dziękuję za zaufanie Właścicielom i Prezesom spółek, a przede wszystkim Prezesowi Wierzbickiemu, bez którego nie rozpoczęłaby się moja przygoda z Treflem. Dziękuję wszystkim pracownikom – byłym i obecnym – za zaangażowanie i wsparcie przy rozwoju projektów, ale także każdą lekcję, którą od Was otrzymałam. Osobne słowa wdzięczności kieruję do sympatyków i kibiców – to dzięki Wam wszyscy czujemy, jaki sens ma ta praca i z satysfakcją możemy obserwować Waszą radość i emocje na trybunach – powiedziała Małgorzata Ciszewska.

W ślad za powyższą zmianą funkcję kierownika marketingu i komunikacji Trefla Gdańsk będzie pełnić Justyna Gdowska, która pozostanie także rzecznikiem prasowym klubu, a za kierowanie marketingiem i komunikacją Trefla Sopot odpowiadać będzie Ewelina Majkowska, od trzech lat związana z klubami spod znaku Trefla, a od roku odpowiedzialna za marketing, promocję oraz organizację meczów koszykarskiej drużyny.