Czwarty sezon współpracy marki CEKOL i Trefla Gdańsk

W sezonie 2020/2021 Trefl Gdańsk już po raz czwarty będzie wspierany przez firmę Cedat Sp. z o.o., producenta polskiej chemii budowlanej marki CEKOL. Podobnie jak w poprzednich latach marka CEKOL została Złotym Sponsorem „gdańskich lwów”, a jej logo eksponowane będzie m.in. na strojach meczowych, naklejkach na boisku, czy nośnikach LED, a także w klubowych kanałach social media.

Firma Cedat Sp. z o. o. to producent chemii budowlanej marki CEKOL, która funkcjonuje na rynku od blisko 30 lat. Marka posiada kompleksową ofertę produktów do budowy i remontu, a specjalizuje się w materiałach do wykańczania wnętrz. W swojej działalności stawia przede wszystkim na jakość i niezawodność oferowanych produktów oraz satysfakcję kupujących. Marka CEKOL jest wielokrotnie nagradzana i doceniana zarówno przez wykonawców, jak i inwestorów indywidualnych. Do ostatnich wyróżnień należą między innymi Złote Godło Najwyższej Jakości Quality International 2019, czy Laur Klienta 2020 w kategorii Jakość i Innowacyjność Branży Budowlanej, a także prestiżowe wyróżnienie SuperBrands oraz kolejny już raz branżowa nagroda Budowlana Marka Roku 2020 Firma jest również wrażliwa na potrzeby społeczne i angażuje się w różnego typu działania charytatywne, a także aktywnie uczestniczy w sportowym życiu Trójmiasta.

Współpraca spółki Cedat i Trefla Gdańsk rozpoczęła się przed rozgrywkami 2017/2018 i co roku jest przedłużana na kolejne rozgrywki. Również teraz nowa umowa została podpisana do końca sezonu 2020/2021. Na jej mocy logo marki CEKOL eksponowane będzie na koszulkach meczowych drużyny, naklejkach na boisku, nośnikach elektronicznych, we wszystkich materiałach drukowanych, a także na oparciach ławek zawodników. Ponadto spoty promocyjne Złotego Sponsora pojawią się też w przerwach meczów w sportowych kanałach telewizji Polsat, a podczas wybranych meczów w ERGO ARENIE eksponowana będzie przy boisku ciężarówka lub cysterna z logo CEKOL. Nie zabraknie też oczywiście aktywności dla publiczności – w ubiegłym sezonie podczas spotkań w hali na granicy Gdańska i Sopotu kibice mogli oglądać siatkarskie zmagania z pozycji giga-leżaka marki CEKOL, a teraz szykowane są także wspólne konkursy z nagrodami od Złotego Sponsora „gdańskich lwów”.

– Bardzo dziękujemy marce CEKOL za zaufanie i kolejny wspólny sezon, tym bardziej w tak trudnym i niepewnym czasie dla branży sportowej. Cieszę się, że po przedwczesnym zakończeniu sezonu 2019/2020 wspólnie z naszym Złotym Sponsorem wprowadziliśmy szereg aktywności w mediach społecznościowych, udanie zastępując standardowe świadczenia. Przed nadchodzącymi rozgrywkami ponownie rozszerzamy zakres dotychczasowej współpracy o nowe działania marketingowe, chcąc jeszcze lepiej eksponować zarówno samo logo marki, jak i jej poszczególne produkty. Bardzo dziękuję za już czwarty sezon naszej wspólnej gry i jestem przekonany, że przed nami kolejne miesiące udanej współpracy – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

Marka CEKOL, choć jest ogólnopolska, wywodzi się z Gdańska i właśnie tutaj regularnie wspiera zarówno drużyny sportowe, jak i lokalne inicjatywy i społeczności.

– Bardzo się cieszymy, że w kolejnym sezonie nadal będziemy grać razem z „gdańskimi lwami”. Siatkówka to jedna z wiodących dyscyplin w Polsce, a Trefl Gdańsk stwarza także świetne możliwości marketingowe. Bardzo cenimy też działalność klubu związaną z kształceniem młodzieży i regularne włączanie do pierwszej drużyny wychowanków, ponieważ lokalna działalność społeczna i edukacyjna to bardzo ważne obszary naszych aktywności towarzyszących biznesowi. Cieszymy się na nadchodzący sezon i trzymamy kciuki za jak najlepsze wyniki sportowe Trefla Gdańsk  – mówi Piotr Kuryś, Dyrektor Marketingu firmy Cedat.

Nowa umowa została podpisana do końca sezonu 2020/2021 PlusLigi.