CEKOL Złotym Sponsorem Trefla Gdańsk

Firma Cedat Sp. z o. o. to producent chemii budowlanej marki CEKOL, która funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Posiada kompleksową ofertę produktów do remontowania i wykańczania wnętrz. W swojej działalności stawia przede wszystkim na jakość i niezawodność oferowanych produktów oraz satysfakcję kupujących. Marka CEKOL jest wielokrotnie nagradzana i doceniana zarówno przez wykonawców, jak i inwestorów indywidualnych. CEKOL jest również wrażliwy na potrzeby społeczne i angażuje się w różnego typu działania charytatywne.

W sezonie 2017/2018 PlusLigi CEKOL znajdzie się w gronie Złotych Sponsorów Trefla Gdańsk. Na mocy podpisanej umowy logo marki będzie prezentowane m.in. na koszulkach „gdańskich lwów”, naklejce na boisku, bandach i telebimach LED znajdujących się w ERGO ARENIE, a także ławkach zawodników. CEKOL dołącza też do crowdfundingowej akcji „doLEWamy do pełna”, prowadzonej przez klub na platformie Fans4Club.com.

Bardzo się cieszę, że do grona naszych Złotych Sponsorów dołącza kolejna uznana, gdańska marka. Rozmowy z nowym partnerem rozpoczęły się w poprzednim sezonie i jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że w nowych rozgrywkach już będziemy grać w jednej drużynie. Jestem przekonany, że dzięki współpracy marka CEKOL osiągnie zakładane cele biznesowe – mówi Dariusz Gadomski, Prezes Zarządu klubu Trefl Gdańsk. – Dziękuję marce CEKOL za okazane zaufanie, a także znaczące wsparcie akcji „doLEWamy do pełna”, do której dołączyło już niemal 1 3000 kibiców, dzięki którym możemy wystartować w nowym sezonie PlusLigi – dodaje Prezes Gadomski.

Cieszymy się z nowo nawiązanej współpracy. Siatkówka to wspaniały, rodzinny sport, który przyciąga na trybuny tysiące fanów. Trefl Gdańsk to jednak nie tylko widowiska na najwyższym poziomie i drużyna, w szeregach której występują m.in. mistrzowie świata Mateusz Mika i Piotr Nowakowski, ale też inwestowanie w młode pokolenia i wychowywanie w sportowym duchu setek dzieci i młodzieży. Zawsze podkreślaliśmy, że lokalna działalność społeczna i edukacyjna to bardzo ważne obszary naszych działań towarzyszących biznesowi – mówi Piotr Kuryś – Dyrektor Handlowy firmy Cedat.

Logo marki CEKOL pojawi się na koszulkach gdańszczan już w pierwszym meczu nowego sezonu – 4 października z ONICO Warszawa.