B2Run Gdańsk: pierwsza polska edycja imprezy ze światową marką już 12 czerwca na Stadionie Energa Gdańsk

Imprezy z cyklu B2Run odbywają się w ośmiu krajach, nie tylko w Europie, ale i Republice Południowej Afryki. W Niemczech, w których zrodziła się idea tego tego wydarzenia, w tym roku odbędzie się 17 eventów z tego cyklu. W Monachium pobiegnie aż 30 tys. uczestników.

W Polsce imprezy pod tym szyldem zagoszczą po raz pierwszy, ale zapewne nie ostatni i z każdą edycją powinny zyskiwać więcej zwolenników. Krajową premierę cyklu – B2Run Gdańsk – zaplanowano na 12 czerwca.

Trasa przebiegać będzie w bezpośrednim otoczeniu Stadionu Energa Gdańsk oraz dzielnicy Letnica, a centrum wydarzeń, czyli strefa firmowa, sponsorska oraz główna scena znajdować się będą na terenie i bezpośrednim przedpolu obiektu, który był areną m.in. piłkarskiego Euro 2012. Doskonała infrastruktura oraz klimat stadionu z pewnością sprawią, że udział w B2Run, będzie niezapomnianym przeżyciem.

Formuła B2Run jest prosta, nowatorska, a jednocześnie sprawdzona w wielu krajach świata. Pracownicy firmy spotykają się w dniu roboczym, aby w drużynie pokonać dystans ok. 5-6 kilometrów. Drużyna ma dowolną liczebność i złożona jest z osób, które na co dzień pracują ze sobą. Meta biegu znajduje się w wyjątkowym miejscu – na lokalnym obiekcie sportowym, będącym wizytówką miasta-gospodarza biegu. Uczestnicy mogą dzięki temu doświadczyć emocji, które towarzyszą profesjonalnym sportowcom. Po biegu integrują się oni z koleżankami i kolegami podczas After Run Party, które stanowi także dobrą okazję do networkingu.

– Nasz event stawia na budowanie więzi. Dobra relacja to podstawa podmiotowego traktowania pracownika przez pracodawcę i to właśnie przestrzeń do działań w tym obszarze wyróżnia B2Run na tle innych tego typu imprez – powiedział Marcin Herra z EVolutio, firmy wprowadzającej B2Run do Polski.

W B2Run liczy się nie zacięta rywalizacja sportowa, a dobra zabawa i wspólna aktywność fizyczna. Zaproponowany dystans przebiec może każdy. Dla jednych samo ukończenie biegu będzie sporym wyzwaniem, dla innych wyzwaniem będzie poprawienie życiowego czasu. Ponadto organizatorzy przewidują wiele klasyfikacji, zarówno klasycznych, np. najszybszy bank, firma konsultingowa, jak i dodatkowych, o bardziej żartobliwym charakterze. Wyróżnieni zostaną np. śmiałkowie, którzy „zdążą przed deadlinem”, czyli ukończą bieg w wyznaczonym czasie.

Cykl B2Run powstał w Niemczech. Pomysłodawcy dostrzegli, że sukcesy w sporcie i biznesie opierają się na podobnych wartościach. Jednak zawsze w centrum sukcesu stoi człowiek lub zespół ludzi. To właśnie ludzki potencjał jest najcenniejszy i należy o niego dbać. Autorska formuła B2Run daje pracodawcom możliwość działań w ramach employer branding, czyli budowania wizerunku firmy przyjaznej pracownikom.

– W innych krajach, szczególnie w Niemczech, gdzie narodziła się marka B2Run stawiamy na „work life balance”, czyli znalezienie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Pracodawcy wspierają rozwój swoich pracowników również na płaszczyźnie pozazawodowej. Uczestnictwo w imprezie to sposób na docenienie hobby pracowników, danie im możliwości na miłe spędzenie czasu i promowanie zdrowego trybu życia – powiedział Lars Gerling z B2Run.

Kolejne imprezy z cyklu B2Run Polska odbędą się 3 lipca w Warszawie, 10 września w Rzeszowie i 25 września w Gliwicach. 

Więcej informacji o wydarzeniu oraz możliwość zapisów dostępne są na stronie www.B2Run.pl.