Do meczu z kibicami zostało
Kup bilet
09 lip

Ostatni tydzień akcji „wejdź do gry”

W poniedziałek 13 lipca Trefl Gdańsk rozpocznie przygotowania do sezonu 2020/2021 PlusLigi. Już w pierwszym tygodniu treningów – w piątek 17 lipca – gdańszczanie spotkają się z kibicami na plaży Hotelu Haffner, inaugurując w ten sposób nadchodzące rozgrywki. Piątek 17 lipca będzie także ostatnim dniem akcji „wejdź do gry”, którą gdański klub uruchomił z początkiem kwietnia po przedwczesnym zakończeniu sezonu, zachęcając w ten sposób kibiców do wsparcia klubu. W sklepie Trefla Gdańsk jeszcze przez tydzień można wybrać takie unikaty, jak imię i nazwisko na naklejce na boisku, grupowy trening z Michałem Winiarskim, czy meet&greet z całą drużyną „gdańskich lwów”! Zapraszamy do sprawdzenia szczegółów na https://sklep.sport.trefl.com/product-category/produkty/sklep-trefla-gdansk/wejdzdogry/.

Trefl Gdańsk akcję „wejdź do gry” zainaugurował z początkiem kwietnia, kilka dni po oficjalnym ogłoszeniu przez Polską Ligę Siatkówki przedwczesnego zakończenia rozgrywek z uwagi na panującą pandemię koronawirusa. Gdańszczanie zwrócili się w ten sposób o wsparcie do kibiców, oferując takie unikaty, jak zamieszczenie imienia i nazwiska na naklejce na boisku, udział w grupowym treningu prowadzonym przez Michała Winiarskiego, możliwość oglądania treningu Trefla Gdańsk z trybun sali treningowej, meet&greet z drużyną, czy możliwość wyemitowania życzeń – np. urodzinowych – na ekranach nad boiskiem podczas jednego z meczów w sezonie 2020/2021. W sumie w akcji wybrano blisko aż 500 unikatów. Kibice, którzy chcieliby dołączyć do tego wyjątkowego projektu mają jeszcze tydzień. „Wejdź do gry” prowadzone będzie bowiem do czasu pierwszego spotkania z kibicami przed nowym sezonem, które zaplanowane jest na piątek 17 lipca na godz. 17 na plaży Hotelu Haffner.

Kibice „gdańskich lwów” najchętniej wybierali do tej pory możliwość umieszczenia imienia i nazwiska na naklejce na boisku. W napis „wejdź do gry” wpisanych zostanie ponad 250 nazwisk lwich fanów, którzy w ten sposób będą jeszcze bliżej drużyny podczas meczów w nadchodzących rozgrywkach. Drugim unikatem, który cieszył się największą popularnością był trening z Michałem Winiarskim. Po wyczerpaniu miejsc na pierwsze zajęcia (grupa może liczyć max. 30 osób) szkoleniowiec zdecydował się zorganizować dodatkowy trening. Grupa na pierwsze szkolenie jest już zamknięta, ale na drugą edycję (zajęcia odbędą się jesienią) zostało kilka ostatnich miejsc. Podobnie jest w przypadku możliwości oglądania treningu gdańszczan z trybun ERGO ARENY oraz udziału w spotkaniu ‘meet&greet’ z drużyną – ostatnie miejsca czekają na tych, którzy chcieliby jeszcze dołączyć do akcji. Serdecznie zapraszamy na https://sklep.sport.trefl.com/product-category/produkty/sklep-trefla-gdansk/wejdzdogry/.

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni