Do meczu z kibicami zostało
Kup bilet
21 lut

Libero po raz pierwszy w historii w wyjątkowej koszulce

Libero zawsze odróżniają się od pozostałych graczy na boisku kolorem koszulki meczowej, ale najczęściej jej projekt jest taki sam jak w przypadku reszty drużyny, a zauważalna ma być tylko inna barwa – jeśli zespół występuje w jasnych strojach, libero gra w ciemnym. – Głównymi zadaniami libero na boisku są obrona i przyjęcie. Jest też szereg elementów, których zawodnik grający na tej pozycji nie może wykonywać, jak chociażby zagrywka. Dlatego właśnie występuje on w koszulce innego koloru, by odróżniał się na parkiecie i nie uczestniczył w tych fragmentach gry, które są dla niego zakazane – mówi Karol Rędzioch, statystyk Trefla Gdańsk.

W piątkowym starciu z Asseco Resovią Rzeszów gdańscy libero – Fabian Majcherski i Maciej Olenderek – będą jeszcze mocniej niż zwykle wyróżniać się na boisku. Po raz pierwszy w historii klubu wystąpią oni bowiem w strojach o zupełnie innym projekcie i w całkowicie innym kolorze, w którym – jak do tej pory – Trefl jeszcze nie grał, a mianowicie czerwonym. Nie jest to przypadkowa barwa, ponieważ charakteryzuje ona najpopularniejszą grę sponsora tytularnego drużyny – firmy Trefl SA – „5 Sekund”. To właśnie z tą zabawą związane będą też wszystkie meczowe aktywności dla kibiców, a także była ona jedną z rozrywek podczas wtorkowego, przedmeczowego spotkania „gdańskich lwów” z kibicami w SurfBurgerze.

Gra „5 Sekund” to nie tylko topowy produkt naszego sponsora tytularnego, ale też zabawa, w której liczą się szybkość i spryt, a dokładnie tymi dwiema cechami na parkiecie musi się też charakteryzować libero. Po raz pierwszy w naszej historii zawodnicy występujący na tej pozycji zagrają w zupełnie innych strojach, odróżniających się nie tylko kolorem, ale i całym projektem. Z przodu i z tyłu na koszulkach znajdzie się logo gry, a cały strój będzie w kolorze czerwonym. Chcemy też w ten sposób pokazać innym potencjalnym sponsorom, jakie możliwości stwarza siatkówka i ile jeszcze pomysłów możemy wspólnie realizować. Poza samym zupełnie innym strojem, nawiązującym do „5 Sekund”, z grą tą będą też związane wszelkie aktywności, które przygotowaliśmy na mecz z Asseco Resovią dla kibiców – mówi Małgorzata Ciszewska, prezes Game Time – spółki, która odpowiada za marketing, komunikację oraz partnerstwa biznesowe Trefla Gdańsk i Trefla Sopot.

W trakcie piątkowego meczu kibice będą mogli spróbować swoich sił w popularnej grze. W długiej przerwie meczu zostanie bowiem zorganizowany konkurs, w którym fani będą odpowiadać na pytania zadawane przez zawodników. Odpowiedzi będzie trzeba oczywiście udzielić w nieprzekraczalnym czasie pięciu sekund, a wygra ta osoba, która na najwięcej zagadek odpowie zgodnie z tym, jakich informacji udzielali gracze. Ponadto „W ogniu pytań” stanie tym razem libero „gdańskich lwów”, Maciej Olenderek. Dowiemy się m.in. jaki jest jego najlepszy siatkarski kumpel z rodzinnego Żyrardowa, a także – tu już w formule gry „5 Sekund” – jakie są trzy zalety posiadania brata. Przypomnijmy, że starszy brat Macieja – Piotr – jest trenerem siatkarskim.

Kibice bliżej grę mogli poznać też już podczas wtorkowego spotkania „gdańskich lwów” z fanami w SurfBurgerze, który jest sponsorem piątkowego meczu. Właśnie Fabian Majcherski, a także TJ Sanders i Artur Szalpuk mierzyli się tam z kibicami w różnorodne zabawy Trefla, m.in. „5 Sekund”.

 – Grę „5 Sekund” znam od lat, podczas wtorkowego spotkania w SurfBurgerze mogłem wszystkim kibicom tłumaczyć jej zasady – mówi z uśmiechem młody libero, Fabian Majcherski. – W piątek na boisku będę chciał się wyróżniać jednak nie tylko strojem, ale też przede wszystkim dobrą grą, jeśli po raz kolejny dostanę swoją szansę – dodaje Fabian.

Bilety na starcie z Asseco Resovią Rzeszów są dostępne w internecie na stronie https://trefl.ticketsoft.pl/, kasach hali (klubowa kasa nr 4 jest otwarta dzień przed meczem, w czwartek 22 lutego, w godz. od 16 do 19, a w dniu meczu od godz. 14 do rozpoczęcia spotkania), a także punktach partnerskich – Sklepie Koszykarza w GCH Manhatan, Hotelu Haffner, siedzibie Stowarzyszenie Turystycznego Sopot oraz Bałtyckiej Agencji Artystycznej BART, a także salonikach prasowych sieci Kolporter. 

Ceny biletów zaczynają się już od 15 zł w przypadku wejściówek ulgowych oraz 20 zł za bilet normalne w strefie zielonej, kończąc na odpowiednio 30 i 40 zł gwarantującej najlepszy widok na boisko w strefie czerwonej. Zniżki przysługują uczniom i studentom do 26. roku życia oraz seniorom, którzy ukończyli 60. rok życia. Została przygotowana także specjalna propozycja dla rodzin – kibicując w wyznaczonym sektorze, za bilet dla dziecka do 13. roku życia zapłacimy jedynie 5zł. Z takiej samej stawki mogą korzystać grupy szkolne.

Koszulka libero na piątkowy mecz:

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni