NAJBLIŻSZY MECZ DOMOWY! Trefl Gdańsk vs Aluron Virtu CMC Zawiercie
Kup bilet
20 Mar

Gra w LOGO z Kibicami, playlista trenera Winiarskiego na Spotify, serie Q&A z zawodnikami – co słychać w Treflu Gdańsk?

W czwartek 12 marca siatkarze Trefla Gdańsk po raz ostatni spotkali się w ERGO ARENIE, a następnie zgodnie z zaleceniami władz oraz w związku z zawieszeniem rozgrywek zaprzestali wspólnych treningów, by izolować się od skupisk ludzkich i spędzać czas w domach. To jednak nie oznacza, że nie mają oni kontaktu z kibicami. Zapraszamy na przegląd tego, co dzieje się obecnie w social mediach Trefla Gdańsk. Weekend stał pod znakiem Wirtualnego Pucharu Polski, a od poniedziałku klub wystartował z wieloma wirtualnymi atrakcjami.

Gra w LOGO z Kibicami

Za nami już dwie partyjki w popularną grę marki Trefl LOGO. W jaki sposób zabawa toczy się w wirtualnym świecie? Zawodnicy przejmują klubowego Instagrama i w transmisji live  łączą się z kibicami. Pokazują im „wybrakowane” logotypy któregoś z klubowych Sponsorów lub Partnerów i jeśli kibic dobrze odgadnie nazwę, zadaje siatkarzowi pytanie. W tym tygodniu grali już Marcin Janusz i Mateusz Janikowski, a na poniedziałek na godz. 19 zaplanowana jest zabawa z Wojciechem Grzybem. Do tej pory kibice odgadywali logotypy takich firm i marek jak m.in. CEKOL, Infobase, Radio Eska, COLO, Dbam o zdrowie, Yummy, czy Rodzina Treflików. Serdecznie zapraszamy do dołączenia do gry w poniedziałkowy wieczór!

Q&A z zawodnikami

Kibice mogą także zadawać pytania zawodnikom na Facebooku oraz Instagramie w popularnym Q&A. Najpierw przez niemal cały dzień zbierane są pytania do danego zawodnika, a następnie siatkarz nagrywa swoje odpowiedzi i one publikowane są zarówno w InstaStory, jak i pozostałych kanałach mediów społecznościowych. W tym tygodniu przepytani zostali Bartek Filipiak i Maciej Olenderek, a kolejny będzie Bartek Mordyl – możliwość zadania pytań ruszy w poniedziałek o godz. 10:00.

TOP 5 – „gdańskie lwy” polecają

Na okres spędzania czasu w domach klub przygotował także razem z zawodnikami i sztabem szkoleniowym zestawienia TOP 5 seriali, filmów, książek, gier, czy domowych dań. Grafiki z poleceniami od danych siatkarzy i trenerów publikowane są co 2-3 dni i mają stanowić inspirację dla kibiców na kolejne dni spędzane w domu – co przeczytać, co obejrzeć, w co grać, czy co ugotować.

Trefl Gdańsk na Spotify

Klub uruchomił także swój profil na Spotify, a pierwszą playlistę stworzył… trener Michał Winiarski! Znajdują się na niej takie utwory jak m.in. „Man in the Mirror” Michaela Jacksona, „One” U2, czy „Dobrze, że Cię mam” Korteza. W kolejnych dniach dodawane będą kolejne utwory i playlisty.

Języki obce z zagranicznymi zawodnikami

W InstaStory Trefla Gdańsk pojawiają się także oczywiście zawodnicy zagraniczni. Z nimi nie zagramy w LOGO, ale możemy… sprawdzić swój hiszpański, czy niemiecki! Siatkarze mówią krótkie zdania w swoich rodzimych językach, jak np. „Jakie masz plany na dziś?”, czy „Dzień dobry, chciałbym kupić chleb i ser”, a klub wykorzystując opcję zabawy w quiz, dokłada do tego także błędną odpowiedź i należy odgadnąć, co powiedział siatkarz. To także świetna okazja do osłuchania się z poprawną wymową nawet najprostszych zwrotów. W piątek była lekcja z Pablo Crerem, w poniedziałek o godz. 13:00 będzie z Rubenem Schottem.

#StatystykaOdPosmyka – analiza akcji ze statystykiem drużyny

Po powrocie na boisko kibice Trefla będą mogli też zdecydowanie bardziej dokładnie analizować poszczególne akcje podczas meczów. Klub ruszył z cyklem #StatystykaOdPosmyka, w którym statystyk drużyny Dominik Posmyk wskazuje na różne rodzaje poszczególnych elementów gry – w czwartek można się było dokładnie przyjrzeć czym różni się przyjęcie zagrywki – w zależności czy jest pozytywne, perfekcyjne, na 3. metr, na boisko przeciwnika, negatywne, bądź z błędem. W przyszłym tygodniu analizie poddany zostanie kolejny element.

Quiz wiedzy o mieście

W piątek, sobotę i niedzielę klub przeprowadzi także w swoim InstaStory weekendowy quiz wiedzy o Gdańsku. Przygotowanych zostało 15 pytań, dla których tło stanowić będą filmiki z zawodnikami nagrywane na początku obecnego sezonu. Pytania raczej powinny być łatwe dla gdańszczan, ale pamiętajmy, że „gdańskie lwy” na Instagramie mają obserwujących z całej Polski, a także spoza kraju. Może piękne gdańskie obrazki zainspirują też zamiejscowych kibiców do odwiedzenia Gdańska latem czy jesienią.

Serdecznie zachęcamy wszystkich do pozostawania w domach i spędzania tego czasu także z m.in. Treflem Gdańsk. Kolejne wirtualne atrakcje są w przygotowaniu.

Sponsor PlusLigi

Sponsor Tytularny

Partner Strategiczny

Sponsorzy Złoci

Partner Złoty

Partnerzy

Partner Technologiczny

Patroni medialni